وبلاگ دلونگی سرویس

خرید مولتی گریل دلونگی با بهترین قیمت

 مولتی گریل دلونگی اگر قصد خرید یا اطلاع از قیمت مولتی گریل دلونگی را دارید، بهترین فروشگاه آنلاین را پیدا کرده‌اید! امروزه، مولتی گریل دلونگی یا به زبان عامیانه “گریل‌ها” و “باربیکیو‌ها” به یکی از ابزارهای اساسی آشپزخانه و زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. در گذشته، به دلیل عدم توسعه زندگی شهری و آپارتمانی، افراد معمولا از کباب‌پزهای زغالی برای پخت کباب و مرغ استفاده می‌کردند.

اما اکنون، به دلیل رشد شهرنشینی و آپارتمانی، این امکان برای ما وجود ندارد. دلایلی که باعث این موضوع شده‌اند، عبارتند از:

  1. کمبود فضا
  2. کمبود زمان و شلوغی‌های کاری
  3. پاک‌نمودن پس از استفاده از زغالی و کثیفی

اما نگران نباشید؛ زیرا شرکت دلونگی همانطور که همیشه بوده، با تولید مولتی گریل و باربیکیو‌های متنوع، این مشکل را برای همیشه حل کرده است.

 مولتی گریل دلونگی

چند نوع مولتی گریل دلونگی در ایران وجود دارد؟

مولتی گریل های دلونگی براساس نوع و ویژگی هایشان به انواع مختلف تقسیم می‌شوند، نظیر:

  1. مولتی گریل مدل CGH1012
  2. مولتی گریل مدل CGH1020
  3. مولتی گریل مدل CGH1030
  4. مولتی گریل مدل CGH1112D
  5. مولتی گریل مدل CGH1112DP

نکته مهم: مدل‌های ۱۱۱۲D و ۱۱۱۲DP از لحاظ سیستم پنل و عملکرد با دستگاه‌های دیگر تفاوت‌های زیادی دارند. در اینجا، برای شما مقایسه‌ای بین این دو مدل و سه مدل اول آورده‌ایم. البته مدل‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند، اما مدل‌های معرفی شده به عنوان یکی از بهترین‌های بازار شناخته می‌شوند.

بیشترین تفاوت بین این مولتی گریل‌ها مربوط به امکانات صوتی و تصویری دستگاه و تنوع صفحات آن‌ها است. با هر یک از این دستگاه‌ها، می‌توانید انواع غذاها را آماده کنید از جمله کباب، مرغ، ساندویچ، پیتزا، ماهی، کباب تابه‌ای، کارتوفل و هر چیز دیگری که به ذهن شما برسد.

عملکرد مولتی گریل دلونگی بسیار عالی است؛ زیرا از طریق صفحات بالا و پایین مناسب حرارت ایجاد می‌کند تا غذایی خوشمزه و با کیفیت بپزاند. حال به معرفی سه مدل اولیه می‌پردازیم: ۱۰۱۲ – ۱۰۲۰ – ۱۰۳۰

۱. مولتی گریل مدل CGH1012D

این نوع مولتی گریل دلونگی دارای بدنه‌ای کاملاً استیل و پنل کنترل با کیفیت بسیار بالا و دسته خنک‌کننده است که در رده قیمتی خود یکی از بهترین مولتی گریل‌ها است. هزینه این مدل نسبت به رقبایش مناسب‌تر است.

این مولتی گریل دارای سیستم Sear است که از سوختن غذاها جلوگیری می‌کند و بافت آبی غذا را حفظ می‌کند.

تفاوت‌های اصلی بین گریل ۱۰۱۲، ۱۰۲۰ و ۱۰۳۰

یکی از نقاط مهمی که گریل ۱۰۱۲ از دیگر مدل‌های جنس صفحات نوشته شده‌اش و تعداد آن‌ها برتری دارد، آن است. در گریل ۱۰۱۲ فقط یک جفت صفحه وجود دارد که یکی از آن‌ها صاف و دیگری مشبک است.

تفاوت دیگر، جنس صفحه بالایی بدنه دستگاه است، که در مدل ۱۰۱۲ از چدن مشکی استفاده شده است اما در مدل‌های بالاتر از استیل ضد حرارت استفاده می‌شود.

۲. گریل دلونگی مدل CGH1020D

در گریل ۱۰۲۰ دلونگی، ۲ جفت صفحه وجود دارد، به طور کل ۴ عدد، شامل ۲ گریل و ۲ گرید است! همچنین، صفحه‌های بالایی بدنه از استیل ضد حرارت ساخته شده اند. سایر ویژگی‌های این گریل با مدل ۱۰۱۲ تفاوت زیادی ندارد.

 

مهمترین تفاوت بین گریل ۱۰۲۰ و گریل ۱۰۳۰

بزرگترین تفاوت بین گریل ۱۰۲۰ و گریل ۱۰۳۰ در تعداد صفحات آن‌ها قرار دارد. هر چند که کارایی، ویژگی‌های ظاهری، جنس بدنه و تمام اجزای دیگر این دو مدل گریل بسیار شبیه به یکدیگر هستند. با این حال، در مدل ۱۰۳۰، یک جفت صفحه وافل ساز اضافه شده است که برای پخت انواع وافل و بیسکویت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۳. گریل دلونگی مدل CGH1030D

گریل ۱۰۳۰ دلونگی یکی از کامل‌ترین محصولات شرکت دلونگی است. این دستگاه دارای عملکرد بسیار بالا، کیفیت بدنه عالی و از جنس متریال با کیفیت است. این گریل دقیقاً مشابه گریل ۱۰۲۰ دلونگی است، با این تفاوت که در مدل ۱۰۳۰ دو عدد صفحه وافل ساز داریم.

استفاده از گریل دلونگی ۱۰۳۰ امکان‌پذیر است. احتمالاً در ابتدا فکر می‌کنید داشتن یک صفحه وافل‌ساز ارزش افزوده کافی برای تفاوت قیمتی ندارد، اما این ایده کاملاً اشتباه است. با این صفحات وافل‌ساز می‌توانید انواع بیسکوییت و شیرینی‌های مختلف را تهیه کرده و مهمانان خود را پذیرایی کنید، فقط کافی است کمی خلاقیت و ذوق به کار گرفته شود.

معرفی مولتی گریل های مجموعه دوم (CGH1112D – CGH1112DP)

سری ۱۱۱۲D و CGH1112DP از لاین اجنرش شرکت دلونگی در سال ۲۰۲۳ معرفی شدند و با قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به مدل‌های قبلی به بازار عرضه شدند. شرکت ایران دلونگی با افتخار در جمع اولین واردکنندگان این سری از محصولات دلونگی بوده است.

معرفی گریل دلونگی مدل CGH1112DP

یکی از مزایای بارز گریل ۱۱۱۲ دلونگی استفاده از صفحه لمسی کامل است که با یک صفحه نمایش در بخش راست دستگاه، ظاهر آن را نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر بهبود بخشیده است.

این دستگاه از امکانات متنوع و عملکرد بهتری برخوردار است که این امکان را فراهم می‌کند تا با رقبای خود رقابت کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه استفاده از سیستم ترموپروب است که با یک قلم حرارتی کار می‌کند.

با فرودن این قلم به بافت گوشت، می‌توانید دمای داخلی گوشت خود را از پنل دستگاه بررسی کنید و به راحتی متوجه شوید که آیا گوشت شما به درستی پخته شده است یا خیر.

علاوه بر این، سیستم SEAR به همراه برنامه‌های پخت متنوع، این دستگاه را یکی از محصولات برتر دلونگی تبدیل کرده است.

تعداد صفحات گریل ۱۱۱۲DP دلونگی

تعداد صفحات این گریل تقریباً مانند گریل ۱۰۱۲ دلونگی است و ۱ جفت صفحه گریل و گرید مشبک دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X