وبلاگ دلونگی سرویس

ویژگی های یک دستگاه اسپرسو با کیفیت خوب چیست؟

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. حدود 3 میلیارد فنجان قهوه در روز خریداری می‌شود که بیشتر آن با دستگاه اسپرسو تهیه می‌شود. تعداد طرفداران قهوه روز به روز در حال افزایش است.

انواع مختلفی از قهوه در جهان وجود دارد، اما یکی از پرمصرف‌ترین‌ها، قهوه اسپرسو است. قهوه اسپرسو یک روش تولید قهوه غلیظ است که با دستگاه اسپرسو تهیه می‌شود.

در نتیجه، امروزه نیاز به دستگاه اسپرسو در منازل، محل کار و به ویژه در کافه‌ها بیشتر احساس می‌شود.ما قبلا در مقالاتمان به بررسی نحوه کار دستگاه اسپرسو پرداختیم، اما در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های یک دستگاه اسپرسو ساز خوب را بررسی کنیم زیرا کیفیت دستگاه اسپرسو بر طعم قهوه تأثیر زیادی دارد.

ویژگی های دستگاه اسپرسو ساز خوب

بعد از یک روز سخت، صبحانه، یک قهوه در میانه روز، یا حتی برای جلوگیری از خواب شبانه، قهوه بسیار مفید است. یک اسپرسو با طعم عالی و لذت بخش است که می‌توانید با داشتن یک اسپرسو ساز خوب تهیه کنید. در زیر، ویژگی‌های یک اسپرسو ساز خوب آورده شده است.

قدرت دستگاه اسپرسو و فشار بخار

قدرت دستگاه بسیار مهم است زیرا توان تولید فشار بخار کلیدی برای تهیه یک فنجان قهوه با کیفیت است. هر چه فشار بخار بیشتر باشد، کیفیت اسپرسو نیز بهتر خواهد بود. حداکثر فشار بخار معمولاً بین 1000 تا 1600 وات است.

جنس بدنه اسپرسو ساز

جنس بدنه اسپرسو نه تنها زیبایی دستگاه را تعیین می‌کند، بلکه کیفیت و دوام دستگاه هم وابسته به آن است. انتخاب دستگاهی با بدنه قوی به شما امکان می‌دهد که مدت زمان بیشتری از دستگاه خود استفاده کنید.

پورتافیلتر یا دسته دسته

قسمت پورتافیلتر یا سبد قهوه اسپرسو بخشی از دستگاه اسپرسو است که در آن، قهوه آسیاب شده برای استخراج قرار می‌گیرد. کیفیت فیلتر Perta نمایانگر کیفیت دستگاه اسپرسو است. پارامترهایی مانند قسمت‌های پلاستیکی، فولاد، و وزن سبد فیلتر، دوام دستگاه را تضمین می‌کند و بر عمر دستگاه تأثیر می‌گذارد.

اسپرسو

سبد پورتافیلتر

سبد پورتافیلتر یا ظرف قهوه آسیاب شده یک فیلتر فلزی است که قهوه آسیاب شده را در خود نگه می‌دارد. سبد Portafilter دارای دو نوع فشرده و فشرده نشده است. مدل خانگی دستگاه‌های اسپرسو از سبد فشرده استفاده می‌کنند که به شدت بر روی میزان خامه قهوه اسپرسو تأثیر می‌گذارد.

عملکردهای مختلف دستگاه اسپرسو

عملکرد دستگاه اسپرسو در سودآوری آن تأثیر بسزایی دارد، زیرا برخی از دستگاه‌های اسپرسو با کیفیت علاوه بر تولید قهوه اسپرسو، می‌توانند قهوه فیلتر یا قهوه فرانسوی را نیز تهیه کنند. در نتیجه می‌توانید از قهوه فرانسوی در کنار اسپرسو لذت ببرید. برخی دستگاه‌های اسپرسو همچنین توانایی تهیه اسپرسو با پودر قهوه، حصیر قهوه و کپسول قهوه را دارند.

به عنوان مثال دستگاه اسپرسو نوا می‌تواند اسپرسو را با پودر قهوه درست کند و با نازل بخار امکان ساخت شافت کاپوچینو وجود دارد.

ویژگی های منحصر به فرد

سیستم خاموش شدن خودکار: این عملکرد به این معنی است که اگر دستگاه در مدت 15 دقیقه کار نکند ، به طور خودکار خاموش می شود.

سیستم شستشوی خودکار: این ویژگی در برخی از دستگاه ها وجود دارد که باعث نگرانی در مورد تمیز کردن دستگاه می شود

دستگاه اسپرسو نیمه صنعتی بارنی ، دستگاه اسپرسو نیمه صنعتی جمییلای ، دستگاه اسپرسو دستگاه نیمه صنعتی نوا نیمه دستگاه های اسپرسو هستند که قابلیت برش و شستشوی خودکار را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X