وبلاگ دلونگی سرویس

معرفی برند دلونگی و محصولات آن

دلونگی

دلونگیاز انواع برندهایی که به طراحی و تولید بهترین لوازم خانگی می پردازند، می توان به برند دلونگی اشاره کرد. دلونگی از برندهای ایتالیایی مشهور است که بهترین محصولات را روانه بازار می کند. بهتر است قبل از آن که از این برند خرید کنید، راجع به این محصول اطلاعات لازم را به دست آورید. بهتر است در این مقاله با معرفی برند دلونگی و محصولات آن با ما همراه باشید.

درباره برند دلونگی چه می دانید!

از انواع شرکت های تولید کننده می توان به برند دلونگی اشاره کرد که دارای سابقه طولانی مدت می باشد. این برند یک شرکت ایتالیایی مشهور است که دفتر اصلی خود را در شهر تزویر مستقر کرده است. و این برند ابتدا فعالیت خود را در یک کارگاه کوچک آغاز کرد و در سال 1902 تاسیس شد. این برند سرانجام ر سال 1950 توانست برند خود را به ثبت برساند.

دلونگی یک برند تولید کننده عمده است که ابتدا فعالیت خود را با تولید وسایل گرم کننده و هواساز قابل حمل آغاز کرد. همچنین این برند در سال 2001 میلادی توانست به مالکیت گروه انحصاری کنوود در انگلستان دست پیدا کند. از آنجایی که هیچ چیزی به اندازه استفاده از یک محصول با کیفیت لذت بخش نیست. دلونگی از برندهای مطرح و خوش نامی است که در بین مشتریان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

دلونگی از جمله محصولات مهمی را روانه بازار کرده است که می توان به دستگاه های اسپرسوساز، سرخ کن و اتو بخار اشاره کرد. این محصول بیش از 7500 کارمند را در سطح بین المملی مشغول به کار هستند. این شرکت با طراحی اصلی توانسته محصولات خاص و یونیک را روانه بازار کند که مورد پسند همه مخاطبین قرار دارد.

محصولات دلونگی

از جمله مهمترین محصولات این برند می توان به دستگاه های اسپرسوساز اشاره کرد که این دستگاه ها در اصل با نام دلونگی در بازار شهرت پیدا کرده اند. در معرفی برند دلونگی و محصولات آن می توانید بهترین و به روزترین انواع محصولات را تهیه و خریداری کنید. از جمله به روزترین انواع محصولات این برند می توان به نمونه های ذکر شده در زیر اشاره کرد:

 اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک مدل ESAM 420.80

از انواع دستگاه های اسپرسوساز با کیفیت موجود در بازار می توان به این مدل اشاره کرد که یک طراحی به روز و مدرن است. این محصول از یک بدنه مقاوم و مجهز برخوردار گشته است که به یک صفحه نمایشگر LCD تجهیز شده است و دارای آسیاب قهوه نیز می باشد. این دستگاه همچنین در رنگ بندی سفید و مشکی طراحی شده است که قابلیت های مهمی را به شما ارائه می دهد.

دلونگی
دلونگی

 

 اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.GY

در معرفی برند دلونگی و محصولات آن از انواع دستگاه های اسپرسوساز با کیفیت ساخت بالا، می توان به این محصول اشاره کرد که از فشار بخار 15 بار برخوردار است که باعث حفظ طعم و عطر قهوه می شود. این محصول از قابلیت حالت آماده به کار برخوردار است و دارای قابلیت تولید اسپرسو، ماکیاتو، لاته و کاپوچینو می باشد. پس می توانید این محصول را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

دلونگی
دلونگی

 

قهوه ساز دلونگی icm15211

از انواع تولیدات دلونگی می توان به قهوه ساز دلونگی 15211 اشاره کرد که یک طراحی به روز و مدرن است. این محصول به سیستم قطع کن خودکار مجهز است و قابلیت گرم نگهدارنده فنجان نیز است. این قهوه ساز دارای یک فیلتر دائمی نیز می باشد که به زودی خراب نمی شود و طول عمر بالایی دارد. به وسیله این قهوه ساز می توانید همزمان 10 فنجان قهوه را آماده کنید.

دلونگی
دلونگی

 

سرخ کن دلونگی مدل F 17233  

از انواع وسایل آشپزخانه پرکاربرد می توان به سرخ کن دلونگی اشاره کرد که از مدل های متنوعی برخوردار است. این نوع سرخ کن در توان 1800 وات ساخته شده است و از مصرف انرژی پایینی بهره مند است. این سرخ کن یک دستیار آشپزخانه پرکاربرد است که به روندکارهای آشپزخانه شما سرعت بخشیده و باعث ایجاد تنوع غذایی برای شما می شود. ترموستات قابل تنظیم برای جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد دما، مجهز به بدنه عایق حرارت و تایمر دیجیتال از ویژگی های مهم این دستگاه است.

گریل دلونگی CGH 1020 D

در از انواع دستگاه های گریل که در دلونگی طراحی شده است می توان به مدل 1020 گریل اشاره کرد که از یک طراحی به روز و مدرن است. این محصول از توان 2000 وات بهره برده است که از مصرف انرژی پایینی بهره من است. این دستگاه به یک صفحه نمایشگر مجهز است و باعث مغز پخت شدن مواد غذایی می شود. گریل دلونگی از قابلیت تنظیم درجه حرارت و تنظیم تایمر نیز بهره مند است.

دلونگی
دلونگی

 

آسیاب قهوه دلونگی KG 79

از انواع محصولات دلونگی دستگاه آسیاب قهوه است که از کارایی مهمی برخوردار است. این دستگاه از مدل های زیادی برخوردار است که یکی از آن ها kg 79 است. این دستگاه ظرفیت 1200 گرمی را در اختیار شما قرار می دهد و از قطعات قابل شستشو برخوردار است. دستگاه آسیاب قهوه دلونگی یک طراحی به روز است که در گوشه آشپزخانه شما جای گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

دلونگی
دلونگی

 

سرخ کن دلونگی FH1394

از انواع دستگاه های سرخ کن می توان به مدل FH1394 اشاره کرد که یک طراحی به روز و پیشرفته از سرخ کن است. این محصول از سرخ کن های بدون روغن است که باعث کاهش 90 درصدی روغن می شود و باعث می شود تا بتوانید تردترین و خوشمزه ترین غذاها را آماده کرده و میل کنید. این سرخ کن 7 برنامه پخت را در اختیار شما قرار می دهد و از یک کاسه سرامیکی با طراحی فوق العاده زیبا بهره برده است که از قابلیت شستشو بهره مند است.

از برندهای مشهور و پرطرفدار در جهان دلونگی است که همیشه بهترین انواع دستگاه های اسپرسوساز را روانه بازار می کند. این محصولات نیاز شما را به کارهای آشپزخانه برآورده می کنند و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. براین اساس می توانید از آن ها در آشپزخانه خود با تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت استفاده کنید و بهترین محصولات را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X