وبلاگ دلونگی سرویس

معرفی اسپرسوسازهای دلونگی

معرفی اسپرسوسازهای دلونگی

اسپرسوسازهای دلونگی

اسپرسو سازهایی که از دان و پودر قهوه به صورت مستقیم استفاده می‌کنند، در سه دسته اصلی قرار می‌گیرند؛ اسپرسو ساز دستی، اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک و اسپرسو ساز اتوماتیک. اسپرسو ساز اتوماتیک قیمت بالاتری دارد اما تمام فرایندهای عصاره‌گیری به صورت خودکار و با کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود.

شما تنها باید قهوه را در مخزن آن بریزید و دکمه مدل نوشیدنی موردنظرتان را لمس کنید تا در کسری از ثانیه قهوه شما در فنجان بریزد. برندهای معتبری مانند دلونگی، سیج و فیلیپس اسپرسو سازهای اتوماتیک تولید می‌کنند و دلونگی سرویس این محصولات را به شما عرضه می‌کند.

اسپرسوسازهای دلونگی
معرفی اسپرسوسازهای دلونگی

معرفی اسپرسو ساز اتوماتیک

اسپرسو ساز اتوماتیک از استیل ضد زنگ تهیه شده است و برخی قطعات آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده‌اند. طراحی زیبا و شیک این دستگاه امکان استفاده آسان و قرارگیری مناسب را فراهم کرده است. امکانات این دستگاه شامل صفحه نمایشگر، آسیاب سرخود، مخازن جداگانه آب و شیر، نازل قهوه، اتصال به وای فای، ویژگی تایمر تمیزی دستگاه و حجم مخزن آب بین 1 تا 2 لیتر است.

با خرید اسپرسو ساز اتوماتیک، می‌توانید در کنار خانواده و دوستان خود انواع نوشیدنی‌های قهوه‌ای متنوع را لذت ببرید، و همچنین از امکانات آب جوش و شیر گرم آن نیز بهره‌مند شوید.

 معرفی اسپرسوسازهای دلونگی
معرفی اسپرسوسازهای دلونگی

 

تفاوت بین اسپرسو ساز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

علاوه بر تفاوت در قیمت، اسپرسو ساز اتوماتیک گران‌تر از مدل نیمه اتوماتیک است. تفاوت اساسی آن‌ها در عملیات کاملا اتوماتیک عصاره‌گیری قهوه است. در اسپرسو سازهای تمام اتومات، شما تنها قهوه را در مخزن ویژه می‌ریزید، آب و شیر را پر می‌کنید و نوشیدنی مورد نظر خود را با لمس دستگاه انتخاب می‌کنید.

در این اسپرسو سازها، موارد دیگری مانند رسوب زدایی خودکار، کنترل از راه دور، داشتن آسیاب سرخود و توانایی پودر کردن قهوه به ۱۳ روش مختلف وجود دارد. همچنین، در اسپرسو سازهای فول اتومات، عملیاتی همچون پودر کردن و عصاره‌گیری به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود.

 معرفی اسپرسوسازهای دلونگی
معرفی اسپرسوسازهای دلونگی

قیمت و خرید اسپرسو ساز اتوماتیک

فروشگاه دلونگی سرویس تمامی انواع اسپرسو ساز و تجهیزات قهوه را به صورت مستقیم وارد می‌کند. این وسایل از کشورهای معتبری مانند ایتالیا، ژاپن، انگلیس و استرالیا تولید شده و توسط ایران کافی به ایران وارد می‌شوند. با ثبت سفارش، می‌توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت اصلی و بدون واسطه تهیه کنید. ارائه خدمات خرید اسپرسو ساز اتوماتیک با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا از جمله خدمات ماست.

در هنگام خرید، به اصالت و اعتبار برند دقت کنید. در صورت عدم آگاهی از برندها، بهتر است خرید آنلاین از دلونگی سرویس را انتخاب کرده و کالای اصلی را با قیمت مناسب خریداری نمایید. هر بدنه و مدل از اسپرسو سازهای فول اتومات، اطلاعات کاملی را در وبسایت رسمی فروشگاه ارائه داده‌اند، لذا قبل از خرید، آن‌ها را مقایسه و رسیدگی کنید.

 معرفی اسپرسوسازهای دلونگی
معرفی اسپرسوسازهای دلونگی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X